Kariera Blog Relacje inwestorskie
PL

Blog

Wniosek “Mój Prąd” – najczęstsze błędy


Z udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej danych wynika, że średnio co szósty wniosek o przyznanie dotacji z programu “Mój Prąd” jest odrzucany. Jakie błędy najczęściej pojawiają się w formularzach wnioskodawców?

Wniosek „Mój Prąd” – jakie błędy skutkują odrzuceniem 

Większość złożonych wniosków o dofinansowanie z programu “Mój Prąd” szybko przechodzi procedurę weryfikacyjną. Część wniosków jest jednak odrzucana, ponieważ nie spełnia wymagań programu lub formularz zawiera błędy. Najczęstsze przyczyny odrzucenia wniosku to:

Należy również pamiętać o kilku podstawowych zasadach, które są warunkiem uzyskania dotacji z programu “Mój Prąd”:

Wniosek “Mój Prąd” – jak złożyć?

Aby złożyć wniosek o dofinansowanie z programu “Mój Prąd” online konieczny jest e-dowód lub profil zaufany. Można go założyć na stronie www.pz.gov.pl lub korzystając z bankowości elektronicznej. Do wypełnienia formularza wniosku należy przygotować załączniki:

Potwierdzenie złożenia wniosku trafi na Twoją skrzynkę ePUAP i na e-mail podany we wniosku. Na skrzynce pocztowej znajdziesz także informacje o ewentualnych brakach lub błędach we wniosku. Wnioski odrzucone można składać ponownie po usunięciu powodu odrzucenia.

Jak uniknąć błędów we wniosku “Mój Prąd”?

Chcesz uniknąć błędów? Pamiętaj, że po wysłaniu wniosku nie możesz go edytować, ani podmieniać w nim załączników, dlatego starannie i z uwagą wypełnij formularz. Zanim wyślesz formularz, dokładnie sprawdź każdą rubryczkę i załącznik. Chcesz mieć 100% pewność, że otrzymasz dotację? Skorzystaj z doświadczenia naszych specjalistów którzy załatwią za Ciebie całą dokumentację. Dzięki temu, że Columbus Energy zawarło z NFOŚiGW porozumienie regulujące sposób współpracy w zakresie realizacji programu “Mój Prąd”, pieniądze otrzymasz w krótkim czasie.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego darmowego newslettera i bądź na bieżąco z nowościami.